آغاز عرضه جدید خودروهای وارداتی در اتونوین
مرحله جدید عرضه خودروهای وارداتی با برندهای تویوتا، کیا و هاوال از ۷ تیر ۱۴۰۵ آغاز شد و متقاضیان باید پیش از ثبتنام، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را در حساب وکالتی مسدود کنند.

به گزارش خودران، مرحله جدید عرضه خودروهای وارداتی در پلتفرم اتونوین از تاریخ ۷ تیر ۱۴۰۵ آغاز خواهد شد و متقاضیان میتوانند برای شرکت در این طرح اقدام کنند.
بر اساس اعلام این سامانه، خودروهای وارداتی از برندهای تویوتا، کیا و هاوال در این مرحله عرضه خواهند شد. متقاضیان باید از تاریخ ۷ تیر تا ۱۰ تیر ۱۴۰۵ نسبت به مسدودسازی مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی خود نزد بانکهای پاسارگاد، شهر، سامان، ملت، مهر ایران، کشاورزی و سپه اقدام کنند.
پس از انجام مرحله مسدودسازی وجه، امکان ثبت سفارش برای متقاضیان از تاریخ ۱۱ تیر تا ۱۵ تیر ۱۴۰۵ فراهم خواهد بود.
طبق اعلام اتونوین، مبلغ مسدودشده در حساب وکالتی متقاضیان در تاریخ ۱۶ تیر ۱۴۰۵ آزادسازی میشود.
همچنین اطلاعات تکمیلی درباره مدلهای قابل عرضه در این مرحله از طریق پلتفرم اتونوین و در بخش «ثبتنام خودرو وارداتی» از منوی «بهزودی» در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.
گفتنی است هر یک از خودروهای وارداتی پس از دریافت مجوز نهایی از وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) به فهرست عرضه این مرحله اضافه خواهند شد.




